Dia: Dijous 17 (Inici itinerari a les 18.00 h fins les 20.00 h. Tot seguit, xerrada amb Margarida Troguet fins a les 21.00 h)
Espai: Teatre Can Felipa ->
Durada: 15 min.
Idioma: Castellà
Edat mínima recomenada: 14 anys
Procedència de l’artista: Mèxic / Catalunya
Descomptes amb les compres anticipades fins el 6 d’octubre!
Cabaret contemporani autoficcional nascut de la intersecció entre l’experiència migrant i la identitat marica/cuir de l’autor, intèrpret mexicà resident a Espanya des del 2015. Es tracta d’un projecte personal sobre les contradiccions d’una vivència cuir en el trànsit des d’un territori subalternitzat fins a una capital LGBTQI+ europea.
Intèrpret i pedagog. Fundadori i directori artístic del col·lectiu Parece una tontería. Actori de la companyia Els Joglars de 2016 a 2020. El 2020 escriu i interpreta “Migrant” (Tantarantana, Festival Mutis). Com a directori compta amb més de 10 posades en escena, entre les quals destaca “Girls Like That” (Versus, Tantarantana, nominada a millor espectacle de petit format als Premis Butaca 2022).
Un projecte de Juan Pablo Mazorra
Acompanyament en la dramatúrgia: Oriol Morales i Pujolar
Acompanyament en la creació: Erik Forsberg i Oriol Morales i Pujolar
Espai sonor: Erik Forsberg
Audiovisuals: Anthony Kmeid / Queer Falafel
Producció executiva: Erik Forsberg
Producció administrativa: La Plataforma Escènica
Col·laborador: La Revuelta
Agraïments: Elizabeth Vázquez i Maria Gallardo
Suport a la creació: CC Parc Sandaru, Beques Barcelona Crea i Departament de Cultura de la Generalitat de C




