Dia: Dissabte 19 (21.00 h)
Espai: Plaça de Can Felipa ->
Durada: 50 min.
Idioma: Català i castellà
Edat mínima recomenada: A partir de 12 anys
Procedència de l’artista: Catalunya
Act 2: LOVE és una acció artística, un experiment sociològic que ens confronta en la cerca de noves formes de relació enfront d’una societat narcisista, individualista i desconnectada emocionalment. Et faries un petó al carrer amb un desconegut? I, una abraçada? Una mirada veritable? 3, 2, 1… comença el JOC!!
Som un equip pluridisciplinari i ens motiva combinar i experimentar amb les eines que cadascú aporta i buscar alquímies que puguin incitar a la participació, la connexió i la vinculació d’una manera sensible que puguin eixamplar els límits de la creativitat. L’equip creatiu som Rosita Luz Calvi, Quim Moya i Sergi Estebanell, i comptem amb un equip d’assessor del camp de la creativitat, psicologia, Data Cientist, tecnologia, terapèutic, entre d’altres.
Acts of Liberation Nº2: LOVE
Direcció: Sergi Estebanell
Autoria: Rosita Luz Calvi i Sergi Estebanell
Creació visual: Quim Moya
Performers: Rosita Luz Calvi, Sergi Estebanell i Quim Moya
Escenografia: Tony Murchland
Tècnic audiovisual: Pep Pujol i Marco Domenichetti
Espai sonor: Acts of Liberation, Neus Ballvé i Cristian Estrella ( Line A1 )
Vídeo: Lluís de Sola i Pep Pujol
Fotografia: Natalya Lucía i Xavi Caparrós
Web: Marta Guerrero
Producció: Arnau Vinós i Carla Vidal
Assessorament creatiu: Josep Cosials, Arantza López i Octavi Royo
Assessorament social-terapèutica: Josep Vila i Toni Aguilar
Amb agraïment per la part del camí a:
Queralt Guinot, Katarina Grbic, Sergio Sisques, Irma Estrada, BPM So i Llum, Ajuntament de Sant Feliu Sasserra
Una coproducció de: FiraTàrrega, Residència d’artistes Cal Gras, Le Cratère | Scène nationale d’Ales, l’Usine: Centre national des arts de rue et espace public” Tournefeuille, Festival Escena Poblenou, Ajuntament de St. Hipòlit de Voltregà, Ajuntament d’Argentona i Festival Grec de Barcelona.
Amb el suport de: MAC Festival (Mercè Arts de Carrer), Nau Ivanow, In-Loft (Copons) Fundació Carulla, Institut Ramon Llull, L’Estruch, PATEA, Ajuntament de Barcelona, Generalitat de Catalunya (ICEC ), INAEM, fundación Caja Navarra, Fundació Pinnae.