Obrim els ulls, que Escena Balear torna al Festival un any més.

Obrim els ulls, que Escena Balear torna al Festival un any més.
Part de l’essència del Festival Escena Poblenou és la de fer xarxa i crear complicitats amb diverses companyies i dramatúrgies, també de fora del barri.
En aquesta edició tan especial per a nosaltres (la vintena!) i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l’Institut d’Estudis Baleàrics – Govern Balear, el Centre d’Investigació Escènica de Sineu (Mallorca) i el Centre Cívic Can Felipa, torna el projecte Escena Balear d’Escena Poblenou amb dues companyies que, després d’arrasar a Fira Tàrrega, porten la seva proposta a Barcelona, en el marc del 20è Festival Escena Poblenou! Te les presentem tot seguit:
‘Téntol’, de la companyia Manipulats
Què és téntol? Téntol és el mot que fa servir la canalla mallorquina per demanar una pausa mentre juguen. La peça, que va ser tot un èxit a Fira Tàrrega, barreja el teatre físic, el circ, el moviment, el text i les arts plàstiques per reivindicar el temps d’oci com a forma per crear cultura, singularitats, comunitats i personalitats. Ara aterra al Poblenou amb la complicitat del Centre Cívic Can Felipa i s’estrena per primer cop a la ciutat comtal.
Aquesta proposta també s’emmarca dins del Festival Valentina, i de ben segur que tant els petits de la casa com els més grans ho passeu d’allò més bé! No us quedeu sense entrada!!
‘P-Acte Idiota’, de la companyia Las Hermanas Picohueso
Després del seu pas per Fira Tàrrega, aquesta proposta de Las Hermanas Picohueso arriba per primer cop a Barcelona. Aterra al Festival Escena Poblenou per fer-nos reflexionar sobre si vivim seguint la roda preestablerta i fa el crit a poder viure als marges de tot això! Les entrades estan volant, afanyeu-vos!
Cada dia queda menys per poder celebrar el nostre 20è aniversari amb tots vosaltres, i des d’aquí només fem que comptar els dies que manquen! Recordeu: tingueu els ulls ben oberts, així estareu al dia de tot, i sobretot, mireu-vos ja la programació i compreu ja les vostres entrades abans que s’exhaureixin! Podeu aconseguir-les aquí